Ga naar inhoud

Mijn internet is traag.

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O4 - HKLM\..\RunOnce: [wextract_cleanup0] rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\DOCUME~1\admin\LOCALS~1\Temp\IXP000.TMP\"

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Maak dan een nieuw logje met HijackThis en kijk even of bovenstaand item verwijderd is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, ik ben even in afwachting want ik zit op een bedrijven netwerk en nu blijkt dat de rest van de pc's ook verschrikkelijk traag geworden zijn sinds een week. ze gaan nu iemand laten komen om de lijnen na te kijken. Sorry dat ik zoveel van je tijd in beslag heb genomen maar ik dacht dat als er iets was met het netwerk wel iemand dat zou zeggen maar ze zegden er niets van en toen ik het iemand vroeg zegden ze dat ze ook problemen hadden dus het ligt waarschijnlik niet aan mijn pc. Hartelijk dank voor de moeite en ik houd je nog wel op de hoogte over de afloop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo Kape, Hier eindelijk antwoord. De firma waar ik woon heeft ondertussen vanalles geprobeerd maar hun mensen vonden niks. Uiteindelijk was ik het moe en heb dan zelf maar met Telenet gebeld afglopen vrijdag. Hun technieker is net buiten, modem vervangen in 15 min en klaar is kees. Dus heb je alle moeite voor niets gedaan. Hartelijk bedankt dat je het toch wilde proberen. Ik zit nu met een ander probleem.

De pc die ik nu heb heb ik overgekocht van iemand maar ik heb de serial van de windows niet en waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar die terug in gebruik genomen want ik zit nu met de vervelende melding dat ik slachtoffer ben van Software counterfeighting. Is er een manier om dat weg te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.