Ga naar inhoud

Toetsenbord + muis logitech

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb hier een muis en toetsenbord van logitech (type : http://www.dvhardware.net/news/logitech_cordless_desktop_mx_5000_laser.jpg) liggen. Wanneer ik dit echter op mijn desktop installeer werkt het toetsenbord wel naar behoren, maar de muis absoluut niet

Soms werkt ze (relatief) vlot, maar na enkele minuten valt ze helemaal uit/ reageert ze héél langzaam. Het dichter plaatsen van de connector ed. werkt ook niet.

ik heb de muis + toetsenbord aan mijn laptop geschakeld , en dan werkt ze echter wél vlot.

Volgens mijn informaticus zou het aan mijn windows vista moeten liggen, een gewone lasermuis met draad werkt wel naar behoren.

Is er iets dat ik kan doen om de muis naar behoren te doen werken of is overschakelen op windows 7 echt de enige optie?

(ik heb na enig gegoogle een vergelijkbaar probleem gevonden op een ander forum, en daar suggereerden ze dat het aan interferentie kon liggen met de router/modem die hier op een anderhalve meter van desktop af staat, is dit mogelijk?)

alvast bedankt voor jullie aandacht,

Michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn informaticus zou het aan mijn windows vista moeten liggen, een gewone lasermuis met draad werkt wel naar behoren.

Is er iets dat ik kan doen om de muis naar behoren te doen werken of is overschakelen op windows 7 echt de enige optie?

Michiel

windows vista, dat lijkt me wat raar.

(ik heb na enig gegoogle een vergelijkbaar probleem gevonden op een ander forum, en daar suggereerden ze dat het aan interferentie kon liggen met de router/modem die hier op een anderhalve meter van desktop af staat, is dit mogelijk?)

schakel de router modem eens uit, werkt de muis dan wel naar behoren?

volgens mij zijn de batterijtjes van de muis niet meer krachtig genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo'n herlaadbare muis, en ze is helemaal opgeladen.

Ze is ook (zo goed als) nieuw en het lijkt me dan raar dat de batterijen nu al zouden falen.

router zal ik nu even proberen resetten.

mvg,

Michiel

---------- Post toegevoegd om 12:26 ---------- Vorige post was om 12:24 ----------

Uitschakelen router had geen effect, de muis viel toevallig nét uit toen ik de voeding router eruithaalde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.