Ga naar inhoud

internet explorer

Aanbevolen berichten

Eergisteren deed mijn laptop het niet meer,Van alles geprobeerd.Eerst dacht ik dat de harde schijf stuk was maar alles staat er nog op. Alleen de dingen die volgens het internet gaan. Krijg wel de foutmelding 0x0000142.

Mijn laptop geeft wel aan dat jij verbonden is met internet maar ik zie geen ontvangstsnelheid. die is 0.

Hoe kan ik controleren of de harde schijf stuk is. Mijn laptop start nu weer gewoon op en afsluiten gaat ook weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je normaal kan opstarten en afsluiten, is je harde schijf wel in orde.

Je kan niet op internet alhoewel de indicator aangeeft dat er verbinding is maar voor de rest werkt alles normaal.

Welke laptop heb je? Merk en modelnummer graag.

Gebruik je Internet Explorer om te surfen? Welke versie van Internet Explorer gebruik je?

Krijg je foutmeldingen als je wil surfen? Welke? Geef de volledige tekst van de foutmelding of maak er een schermafbeelding van en voeg die bij een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een aspire one model ZG5

Ik start op en ga naar internetexplorer . http/nl/msn.com internet explorer 8

Krijg bericht:

De instelling van uw standaardzoekprogramma voor Internet Explorer is beschadigd door een programma.

De instelling is in Internet Explorer teruggezet op de oorspronkelijke zoekmachine, Google (www.google.com)

In internet Explorer worden nu de Zoekinstellingen geopend, waarin u deze instellingen kunt wijzigen of meer zoekmachines kunt instaleren.

Dan druk ik op OK

Invoegtoepassingen bekijken en beheren.

dan zie ik staan google standaard 1

google desktop 2

Live search 3

Dan klik ik op sluiten.

soms heb ik verbinding en kan ik mail bekijken.

Na het afsluiten en opnieuwopstarten begon hij de schijf te controleren. Het ging te snel om het resultaat te kunnen lezen. Hoe kun je die pagina's langzamer laten lopen?

Ik ben onderhand gestoort. Ik zit al 6 uur te prutsen en stop er nu even mee.

Maar TOCH BEDANKT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst je systeem controleren op malware en/spyware besmettingen.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.