Ga naar inhoud

Waarom stopt video player steeds om te bufferen tijdens kijken naar videofilmpjes?

james48

Aanbevolen berichten

Ik maak gebruik van Internet Explorer/Google 64/32 bit, provider Het Net, gemeten downloadsnelheid 1,25 Mbps. Computer Intel i7-930, geheugen 6 GB DDR3, grf.krt Club 3D*CGAX-57724DPO. Ik moet vaak wachten tijdens het kijken naar video filmpjes omdat tussendoor regelmatig gebufferd moet worden. Vooral bij de mooie nieuwsbeelden van RTL? Kun je bufferruimte misschien plaatsen in een virtuele harde schijf die gebruik maakt van het grote 6 GB DDR3 geheugen, of kun je bufferruimte aanpassen? :hmmmm2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, bedankt. Ik krijg tijdens de install een wenk om eerst het programma uit te pakken, en daarna te instaleren. Toch heb ik het niet goed gedaan, en heb ik systeem herstel uitgevoerd. Wat is de beste mannier om zoiets te instaleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft, bedankt voor de uitleg. Ik heb de intallatie uitgevoerd, maar helaas begint het bufferen weer na 11 seconden video kijken, dit dus bij de hoge kwaliteit videobeelden van RTL-4. Ik heb toch maar voor de zekerheid, via systeemherstel de installatie weer ongedaan gemaakt. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft, hartelijk bedankt voor de medewerking. Ik heb gezien dat de videoclips van de Telegraaf wel goed werken, binnenkort zal de downloadsnelheid verhoogd worden, misschien gaat het dan beter. Ik wil systeemvervuiling voorkomen en blijf werken met Internet Explorer en Google.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.