Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello,

ik heb een vraagje. Is er een mogenlijkheid voor in je pc te graken zonder w8woord?? want ik heb namelijk een hard disk gekregen maar daar zit een w8 woord op dus... Iemand een oplossing voor mij?

greetzz

Geplaatst:

een hd met wachtwoord op?

nog nooit meegemaakt :P

als der een windows op geïnstalleerd staat, en daarop wachtwoord, kun je best hd als slave zetten in een pc met een andere hd met windows op. dan kan je zonder problemen in die 2e hd ;)

Geplaatst:

sorry ik was fout. ik wil in het besturingssysteem grake. In een gebruikersaccount. maar ik heb het al opgelost. ik heb het via administrator gedaan en dan het w8woord verwijderd. allé tog bedankt

Geplaatst:

sorry ik was fout. ik wil in het besturingssysteem grake. In een gebruikersaccount. maar ik heb het al opgelost. ik heb het via administrator gedaan en dan het w8woord verwijderd. allé tog bedankt voor de reactie!

dit mag geslote worden.

sorry voor het vorige bericht perongeluk op enter geduwd:(

greetzz

Geplaatst:

blij dat je het zelf kon oplossen...

btw, hier kan je je eerste bericht gewoon wijzigen door op de knop bewerk te klikken onder je originele bericht...

--topic closed--

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.