Ga naar inhoud

systeem loopt soms vast

Gast yoke

Aanbevolen berichten

Als ik de specificaties zo bekijk, is het een tamelijk recente laptop.

Hoe lang heb je hem al?

Heeft die van in het begin zo moelijk gedaan of is het pas later begonnen?

Heb je alle essentiele windows updates geinstalleerd?

Staan er bij apparaatbeheer rode of gele markeringen bij sommige apparaten?

Indien ja, bij welke?

Je kan drivers hier downloaden als het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop nu een kleine 2 maanden, hij is idd heel recent. Ik heb alle updates gedaan en ook alle drivers zijn geïnstalleerd, geen enkel vraagteken. Ik heb het de laatste week een paar keer voorgehad en ik vind het ook raar. Het ergste is als ik hem binnendoe en hij heeft zijn kuren niet, dan vinden ze ook niks en dan ben ik mijn laptop wel een paar weken kwijt. In elk gevelheel erg bedankt om alles eens mee na te kijken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de wet van Murphy nietwaar.

Thuis werkt het van geen kanten en tegen dat je er mee in de winkel staat, loopt ie als een trein. :viking:

Als het bij jou dagelijks voorvalt, moet het al heel vreemd gaan als hij in de winkel een hele week normaal draait.

Ik zou er toch terug mee naar de winkel gaan.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest hij het nog meer hebben zal ik hem terug naar de winkel doen. Nu de laatste 2 dagen heeft hij zijn kuren niet meer gehad. Ik wacht dus nog een beetje af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.