Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi, Ik heb Windows Live Mail net geinstalleerd met 2 accounts (beiden hotmail). 1 voor mij, 1 voor mijn vrouw. We hebben netjes beiden een eigen mailbox. Maar als ik links onderaan op "contacts" klik, staan daar alleen mijn contacts. Zelfs als ik naar haar mail ga en een nieuw bericht maak, komen haar contacts niet tevoorschijn, alleen die van mij.

Hoe zorg ik dat voor beide accounts, de contacts (apart) zichtbaar zijn?

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit lukt. Contacts kunnen niet per mailaccount bijgehouden worden. Deze gelden voor alle accounts samen. Dit kun je enkel oplossen door voor je vrouw een apparte gebruiker aan te maken in windows. Wat je wel kunt doen in de contact voor jezelf en je vrouw in een aparte groep(categorie) indelen. Dan zijn ze toch een beetje gescheiden.

Geplaatst:

Dank je, maar ik zie echt alleen mijn contacts. Die van mijn vrouw zijn niet eens zichtbaar. Hoe worden die dan zichtbaar?

Geplaatst:

Contactpersonen kunnen maar gekoppeld worden via één windows live ID.

Je zult ze dus moeten importeren. Dit kun je als volgt:

Sluit windows live mail af en ga naar de webcliënt via www.hotmail.com.

Log in met de account gegevens van je vrouw. Ga naar contacts en doe via 'beheren' een export van de nodige contacten. Je hebt nu een csv-bestand dat je kunt importeren bij jouw contacten (hetzij via de webcliënt of via windows live mail).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.