Ga naar inhoud

office 2007 draaien onder windows 7 64 bit versie

gerdab

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik snap het even niet meer vandaar mijn hulpvraag

Ik ben me aan het orienteren voor een andere pc. De meesten draaien onder windows 7 en veelal staat er 64 bit bij.

Nu heb ik office 2007 op mijn oude pc draaien windows xp en het zal wel de 32 bit versie zijn want bij eigenschappen pc zie ik alleen windows xp staatn en volgens info uit de winkel zou er 64e of iets dergelijks bij moeten staan als het 64 bit is.

Mijn vraag is draait office 2007 ook onder windows 7 home 64 bit...

zo niet zijn er mogelijkheden om office wel geschikt te maken voor windows 7 64 bit en waar kan ik dat dan vinden.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is

alvast bedankt voor jullie moeite

Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal u gerust houden.

Office 2007 is 32 + 64 bits

Ziet office dat windows 64 bits is dan zal het 64 bits installeren.

Maar het is niet zo dat al uw programma 64 bits moet zijn.

Windows 7 kan ook overweg met 32 bits.

Je ziet in c:\programma file maar ook c:\programma file(x86) en de laatste is 32 bits.

Dus als uw programma 32 bits is zal windows die installeren in (x86)

32 bits programma mogen wel niet te oude zijn. Zegt maar 5 jaar.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor uw informatie... zal dan waarschijnlijk wel een nieuwe printer moeten aanschaffen (heb een hp deskjet 5940) printer zal zo,n 4en halve jaar zijn.

Maar in ieder geval u hebt me weer wat gerustgesteld... ga nu me orienteren in welke pc het gaat worden...

gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...

Als u Office 2007 koopt, krijgt u een gratis update naar Office 2010. Office 2010 is volledig te kiezen: 32 en 64 bit.

Office 2007 zou enkel 32 bit versies uitgeven (maar werkt perfect op een 64 bit systeem). Maar nogmaals: de upgrade naar 2010 is gratis en die is er wel in 64bit.

update: Ook Office 2007 geven ze uit in 32 en 64-bit.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.