Ga naar inhoud

twee externe die elkaar verstoren ???


Aanbevolen berichten

Zo hier de twee printscreens hoewel ze er allebei hetzelfde uitzien. Bij het inschakelen van de iomega na de memup, komt onderaan het scherm een ballonnetje met de melding die USB apparaat wordt niet herkend... edm.. maar dat slaat niet op bij de prinstscreen.

Echt vreemd hé... hoe zou dit komen?

post-5745-1417704026,9593_thumb.jpg

post-5745-1417704027,3417_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de schijf0 (interne harde schijf) staan drie partities.

Kan je ergens zien of en welke hiervan primaire (primary) partities zijn?

Als je dit niet kan zien in het schijfbeheer kan je Partition Wizard downloaden en installeren.

Partition Wizard opstarten en je krijgt een overzicht van de gevonden schijven.

Maak hiervan een afbeelding en voeg ze toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel bizar. Zodra de memup aangesloten is, wordt de iomega niet meer herkend.

Als je de memup afkoppelt, komt de iomega dan vanzelf weer goed of moet je deze ook afkoppelen en weer inplugggen?

Heb je buiten de iomega en de memup nog sxterne schijven of usb sticks?

Koppel eerst de iomega aan en dan een andere externe disk (maar niet de memup).

Wat geeft dit als resultaat? Afbeelding posten.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met al de rest (andere Iomega, USBs, Ipod, MP3 edm heb ik geen enkel probleem. Vroeger had ik een andere media player en die gaf ook geen enkel probleem. Gewoon lustig alles aan en afkoppelen, copiëren, verplaatsen edm... aan en afsluiten zoals het zou moeten :) Als ik nu de Memup afkoppel moet ik toch ook nog eerst de Iomega terug aansluiten. Het is allemaal niet zo heel erg, en dus copieer ik nu voorlopig alles naar de Memup via de gewone C schijf, maar ja gebruiksvriendelijk is anders. Ik denk dat ik de boel terug inpak en ga ruilen voor een gebruiksvriendelijker model.

Zou jij hetzelfde doen, of zou je blijven zoeken naar een oplossing ?

Aangezien er geen probleem is met de anderen voeg ik ook geen bijlagen toe, is dat oké, of zal ik het toch maar doen? laat maar weten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat je andere externe schijven in combinatie met de memup wel werken zonder problemen?

Dat is nog vreemder.

Ik denk dat ik de boel terug inpak en ga ruilen voor een gebruiksvriendelijker model.

Goed idee. Volgens mij scheelt er wat aan die memup.

Ga ermee terug naar de winkel en leg je probleem uit. Als je een laoptop hebt, neem die dan desnoods mee om te tonen wat het probleem is.

Probeer eerst om te ruilen voor een ander exemplaar van hetzelfde model.

Als die zonder problemen werkt in combinatie met de andere externe schijven, weet je genoeg.

Als die ook dezelfde problemen geeft, kan je die ook terugbrengen en ruilen voor een ander merk/model of je centen terugvragen.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééél hartelijk bedankt voor al je hulp!

Ik denk dat ik maar ineens gewoon weer voor het vorige model ga... dat was veel handiger, compacter en gebruiksvriendelijker... Maar ik heb in elk geval weer héél wat bijgeleerd en ontdekt over mijn pc :)

Ik vind het echt fantastisch hoe jullie er telkens in slagen om mij uit de nood te helpen. Nogmaals héél erg bedankt en ...tot bij een volgend probleem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.