Ga naar inhoud

Opmaak toepassen op het hele document

Bal22

Aanbevolen berichten

Hai,

Wanneer ik in een document een woord selecteer om vet te drukken, bijvoorbeeld, dan wordt mijn hele document automatisch in de opmaak van dit woord gezet. Wanneer ik dan ctrl Z gebruik is alles zoals ik het in het begin wilde. Nu stoorde ik mij hier nooit erg aan, het is een automatische handeling geworden. Maar laatst had ik een document van zo'n 10 pagina's, en elke keer als ik een klein dingetje qua opmaak wilde veranderen, deed hij er eerst een paar minuten over om het hele document in deze opmaak te zetten, en vervolgens nog een paar minuten om alles weer terug te draaien. Dit kostte nogal wat tijd.

Nu wilde ik vragen of dit aan een van mijn instellingen ligt, en of het misschien "uit te zetten" is.

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Bij voorbaat vast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 3 weken later...

Ik herken dit probleem maar al te goed en heb er al jaren (bij verschillende Word versies op verschillende PC's, op verschillende netwerken!) last van. Het ligt volgens mij niet aan de versie en ook de Normal.dot verwijderen helpt niet. Ik vermoed dat ik in mijn typmotoriek een bepaalde foute toestcombinatie heb zitten die dit mechanisme inschakeld.

Een oplossing heb ik dus niet voor je. Toch bevestig ik maar even het bestaan van dit vervelende probleem;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.