Ga naar inhoud

Opmaak toepassen op het hele document

Bal22

Aanbevolen berichten

Ik heb het net geprobeerd en met bijvoorbeeld een kleur toekennen verschoot mijn hele document oranje (ja best toepasselijk, maar toch niet handig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net geprobeerd en met bijvoorbeeld een kleur toekennen verschoot mijn hele document oranje (ja best toepasselijk, maar toch niet handig).

Als secretaresse heb ik al onnoemelijk veel documenten in Word getypt op vele verschillende PC's maar van dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Het enige wat ik me kan indenken is dat u per ongeluk op Ctrl A drukt als u iets aan uw opmaak wilt veranderen en dan bewerkt u inderdaad het hele document.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas. Ctl+A klinkt goed, zo makkelijk is het niet. Misschien helpt het als ik vertel dat deze fout niet optreed als ik opmaak toeken via het opmaakkwastje. Dus als ik een woord (evt met alineateken) selecteer en ik maak het vet, verschiet de hele tekst. Als ik echter een vet woord selecteer, de opmaak kopieer met het kwastje en toeken aan het woord dat ik wil veranderen, dan gaat het goed en krijg ik inderdaad alleen het geslecteerde woord vet.

Brengt ons dat misschien dichter bij de oplossing?

Alweer heel hartelijk bedankt voor al jullie ideeen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.