Ga naar inhoud

Welkom bij tab browsen


Aanbevolen berichten

Ik heb IE8 als browser, nu krijg ik als ik een nieuw tabblad aanmaak steeds een pagina: Welkom bij tab browsen met een search veld. Als afzender staat eronder Make The Web Better, LLC

Hij maakt ook automatisch de volgende code in URL balk aan:

http://tab.fastbrowsersearch.com/?v=18&tid=%7bE167C232-DEB0-41e0-BC8C-F2FF8FF7C47A%7d

waarschijnlijk heb ik dit een keer gedownload maar ik krijg het er niet vanaf. Ik dacht dat ik hem een keer via een uninstaller eraf had gehaald maar dit is niet zo.

Weet iemand hoe ik dit eraf krijg? Thanks! Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kweezie, dank voor de link ik kom er zo nog niet uit met de tips die ze aangeven. Wel zag ik in mijn map program files twee mappen zitten die ik denk ik moet verwijderen:

- Search Guard Plus

- Search Guard PlusU

probleem is dat ik de mappen niet kan verwijderen, krijg geen toegang om de mappen te verwijderen. Terwijl ik met mijn account alles zou moeten kunnen. Hoe kan ik ze toch verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de instructies in de link van Kweezie wat versta, denk ik dat je Search Guard en Search Guard Plus moet verwijderen via : Configuratiescherm, dan Software en dan in die lijst de programma's verwijderen, dus niet via Program Files. Normaalgezien verdwijnt de link dan ook. Maar indien dit niet werkt, kan Kweezie je vast en zeker verder helpen.

aangepast door embroiderit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start op in "veilige modus" en log in met de account "administrator".

Verwijder nu die 2 mappen, herstart de pc op de normale manier en log in met je eigen account.

Doe dan het volgende.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.