Ga naar inhoud

Externe Data verlies

Aanbevolen berichten

Hey mede Pc'ers!

Nu liep gisteren mijn laptop vast toen ik enkele bestanden aan het overzetten was op mijn externe, deze is een Lacie Mobile Drive 160GB. Ik zag geen andere oplossing dan mijn pc manueel af te sluiten door de on/off knop ingedrukt te houden.

Nu horen jullie het al aankomen... Ik start mijn laptop opnieuw op en ik zie wel de Lacie bij 'mijn computer' maar wanneer ik dubbelklik verschijnt er de vraag of ik de schijf wil formateren. Nu bevat deze schijf belangrijk werkmateriaal dat ik zeker niet kan verliezen. Zijn er mogelijkheden of programma's om dit op te lossen, ik heb al gegoogle'd en menige programma's getest maar tot op heden geen resultaat. Kunnen jullie helpen.

Hierbij een Screenshot.

82987404.jpg

Hopende op een positief antwoord!

Michele

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met recuva

Om de externe harddisk te herstellen kan je best eens kijken naar

configuratiescherm / systeembeheer / Computerbeheer / opslag

Ik ga dit onmiddelijk eens proberen!

Dit staat er bij Opslag: Nu zie ik RAW staan.

80103360.jpg

Recuva geen succes, ik krijg: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) wanneer ik deze probeer te scannen.

Welke programma's heeft u al gebruikt? Anders gaan wij dalijk dezelfde programma's voorstellen

Ik heb reeds TestDisk en GetBackData NFTS geprobeerd.

Dit krijg ik bij GetBackData:

78909637.jpg

aangepast door Di Michele
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Met Partition Wizard kan je een recovery van partities doen en omzetten van het ene bestandssysteem naar het andere. Ik zou dit eerst proberen.

Ik heb alles al geprobeerd, die partition wizard, easeus, power data recovery ... Maar geen enkel van deze programma's vinden om te beginnen die partities en al helemaal geen bestanden dan :bawling:

Wat nu gedaan :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.