Ga naar inhoud

DVD branden met windows movie maker

Femmie

Aanbevolen berichten

Wie weet hoe je een DVD kan branden met een zelf gemaakte montage in Windos Movie Maker. Een CD is geen probleem. Alleen die speelt enkel af op mijn computer. Mijn DVD-speler geeft met een CD een "Error" en zegt dat er een niet afspeelbare schrijf in zit.

Zodra ik er een DVD in de computer doe reageert de computer niet en blijft zeggen dat er geen schijf in het station zit.

Ik ben hier al een tijdje mee bezig, maar ik kom geen stap verder.:boring:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke programma hebt je de dvd gebrandt?

Dat staat in de titel en op de eerste lijn van het bericht.

Movie maker is om films te monteren of te bewerken maar eigenlijk niet geschikt om dvd te branden.

Als je Nero hebt, kan je beter dit gebruiken om je film op dvd te branden.

Je kan ook gratis alternatieven gebruiken zoals DVD Flick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik ook zo vreemd vind is dat het station in mijn PC, ook al gebruik ik "NERO DVD Branden", zegt dat er geen schijf in het station zit. Tenminste wanneer ik er een DVD in doe, terwijl mijn computer toch echt een DVD writer heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie twee DVD stations wanneer ik deze computer open. 1. DVD-rw-station (J:) en 1 DVD-station (K:). het merk van mijn computer is compaq presario en daar zitten de DVD stations in.

---------- Post toegevoegd om 14:14 ---------- Vorige post was om 14:10 ----------

Ik heb gereageerd op de vraag van Stegisoft. Is het zo dat ook Kweezie Wabbit ook direct bericht krijgt? Voor alle zekerheid de tekst van mijn reactie aan Stegisoft hieronder.

Ik zie twee DVD stations wanneer ik deze computer open. 1. DVD-rw-station (J:) en 1 DVD-station (K:). het merk van mijn computer is compaq presario en daar zitten de DVD stations in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die u mee helpt krijgt uw bericht.

Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer op eigenschappen.

Klik op Hardware en dan apparatenbeheer

Klik op de + van cdrom en dan zie je een lijst welke cdrom / dvdrom je hebt.

Je ziet ook de benaming.

Geef die benaming eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.