Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik wou vragen of er nog goede koelers en voeding bestaan voor een pentium 4 omdat er nu tegenwoordig allemaal dual core en quad core processors zijn vroeg ik mij af of ze voor pentium 4's nog koelers en voedingen verkopen. En is het aan te raden met een goede voeding en koeler te overklokken, want dat was eigenlijk mijn bedoeling. Mijn CPU is pentium 4, 2,66 ghz.

Wat zijn goede merken van koelers en voedingen want daar ken ik niet zo veel van ?

Alvast bedankt

Groetjes

Geplaatst:

Ok alvast bedankt voor je reactie

hier nog wat info over mijn computer

Mijn moederbord is een Asus P4B533 met 6 PCI sloten.

en mijn videokaart is niet zo snel, ik gebruik mijn computer voornamelijk voor audio opnames, maar ik heb een GEFORCE NVIDIA kaart meer bepaald de MX460 van GEFORCE. Heeft dat iets te maken met overklokken, want het is voornamelijk de processor die ik sneller zou willen maar ik besef wel dat het gevaarlijk is.

En de prijs heb ik nog niet bij stilgestaan. Wat kost een goede koeler of andere voeding ongeveer ?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Ik denk voeding dat we voor 50 euro wel iets kunnen selecteren.

Voor koeling kunnen we van 35 euro (mugen 2) tot een 70 euro gaan voor een Prolimatech. Echter word de socket 478 niet echt meer ondersteund dus zal het redelijk zoeken worden naar eentje die past.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.