Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok, bedankt voor de goede raad en hulp. Bij aankoop van een nieuwe pc, waar moet ik op letten om zeker geen problemen te krijgen bij het programma's te installeren zoals nero 10.

Mijn hobby's zijn vooral schaken, spelletjes spelen met mij zoon, muziek downloaden en films (legaal).

Geplaatst:

wil je eentje zelf bouwen? door je componenten te selecteren, en deze in één (laten) steken? Of wil je eenje kopen die al ineen staat? wat is je budget?

Geplaatst:

Het liefst zou ik deze laten ineen steken met de vereisten die ik wil. Of, ik koop er één die aan de vereisten voldoet met hetgeen ik graag doe. Mijn budget zal toch kunnen gaan naar +/- 700 euro.

Omdat ik graag films en muziek download en ze dan op cd en dvd wil zetten,

Ook zou er programma's kunnen opkomen op het gebied van schaken moet ik zeker zijn dat ik geen problemen zal hebben met het installeren van programma's.

Daarom moet ik zeker zijn waar ik op moet letten wat en hoe zwaar deze moet zijn

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.