Ga naar inhoud

Problemen met betalingen dus kunnen inzien

Aanbevolen berichten

Geachte,

Graag zou ik het volgende problemen aan jullie willen overleggen, ik heb dus Windows xp, en krijg betalingen dus rekeningen online binnen via outlookexspress om die te kunnen bewonderen moet je adobe installeren wat ik heb gedaan. Nou komt het volgende bericht als ik de rekening op het scherm wil hebben.

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via mapopties van het configuratiescherm.

Nou heb ik dus dat scherm geopend maar weet niet precies wat ik daar moet doen. Zou dan iemand van jullie me kunnen helpen wat het beste is.

Groet en bedank dan alvast

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt dat heb je dus dat colommetje waar boven staat geregristeerde bestandstypen en daar staat niets tussen volgens mij. Maar heb altijd dus via adobe gedaan geb dat wel geprogrammeerd dus dat moet werken lijkt me. Nou komt er wel zo afentoe zo;n schermpje met teweinig schijfruimte geen iedee of eh tdaar door kan en misschien is daar was aan te doen.

Groet Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen bestandtype staat in mapoptie dan zou het kunnen dat adobe beschadigd is.

Probeer het volgende:

Ga naar mapoptie

Klik op nieuw

geeft PDF

Klik OK

Klik nu op PDF en ga naar c:\programma files\adobe\

Daar moet je een map dat reader of zoiets staan.

Open de map en klik op de reader

Dan ok.

Nog eens OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk dus maar heb het geprobeerd nou staat er dus in dat kolommetje PDF - bestabd nou ik heb gedaan wat je dus zij maar hoe moet je daar dan op klikken gewoon links want er gebeurt eigenlijk niets of er komt te staan wat is dit. Wat moet ik dan anders doen omdat andere wat er staat in te typen we komen al ietsjwe dichterbij dus.

Groet Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat naar de mapopties, open de tab bestandstypes en je selecteert de nieuw aangemaakte PDF.

Klik dan op de knop geavanceerd

Selecteer de actie open (of maak ze nieuw aan)

selecteer en klik bewerken.

In het 2de kader ,zet je deze vette tekst

"C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\AcroRd32.exe" "%1"

vink het vakje "DDE gebruiken" aan in het 4de kader zet je AcroRd32 en in het onderste kader zet je System

Bevestig met OK

Als je de actie nieuw aanmaakt, zet je in het bovenste kader Open en in het onderste kader zet je deze vette tekst

"C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\AcroRd32.exe" "%1"

en je vinkt het vakje "DDE gebruiken" aan.

Bevestig met OK

Nu zou het moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.