Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

YU

Ik werk al een paar jaar met een dual screen setup. Mijn pc zal binnekort van ruimte veranderen waardoor ze dicht bij mijn tv komt. Het plan is door middel van een hdmi kabel die ook met mijn pc te verbinden. Makelijk om allerhande materiaal op groot scherm te zien zonder ze eerst te moeten branden of op externe mediadisck te moeten overzetten. Evenals nooit meer problemen met rare videoformaten. Uit eerste test blijk echter dat ik niet mijn 2 dvi en hdmi poorten tegelijk kan gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een vrij nieuw systeem met een hd 5850 readeon.

Sai

Geplaatst: (aangepast)

Dat klopt. Om een Triple-Monitor opstelling te gebruiken, moet één van de drie monitoren en DisplayPort monitor zijn. Voor zover ik kan vinden zijn er geen actieve Displayport adapters te vinden... (In de buurt) Hier staan er DisplayPort monitoren.

aangepast door superjona
Geplaatst:

bedankt voor de snelle reactie. Ik moet dus ofwel een "displayport to dvi" adaptor vinden ofwel een nieuw scherm (met displayport aansluiting) kopen.

Merci

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.