Ga naar inhoud

aankoop pc ACER

Aanbevolen berichten

Graag had ik advies gehad wat jullie denken van de aankoop van een vaste pc. Het merk is ACER ASPIRE X3810-7M76 DUAL E5400/3/320. Zou voornamelijk dienen om muziekcollectie en films op te zetten. Ook natuurlijk om er op te surfen en soms spelletjes op te spelen.

Met dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus videobewerking,

Maar moet daar Windows 7 bij, een muis, ... wat moet er allemaal voor 700 euro in.

Ik moet ook zeggen dat videobewerking, na gamen de zwaarste functie is voor een pc. 700 euro gaat het min zijn om iets te kunnen samenstellen dat werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het liefst met windows 7. Muis,toetsenbord en scherm heb ik reeds. Laat ons zeggen op gebied van videobewerking ben ik ook maar een beginneling. Dus daar hoeft nog geen professioneel apparatuur voor zijn. Maar toch iets degelijks om niet binnen enkele maanden niet te moeten sleutelen aan de pc. Het liefst koop ik een pc want van deze zelf samen te stellen, zou ik weinig van terecht brengen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.