Ga naar inhoud

Geforce 8500GT

Bmx-tra

Aanbevolen berichten

Halloa,

Ik heb hier thuis nog een Nvidea Geforce 8500gt 512mb liggen die niet gebruikt wordt.

Nu heb ik hier nog een oudere computer die enkel wordt gebruikt om LAN- games te spelen. (Age of empire II, Command & Conquer, e.d.)

Nu heb ik laatst ook Age of empire III erop geïnstalleerd maar het is echt niet mooi afgewerkt. Videokaart is te zwak en het stotert, vermoed dat de computer een onboard kaart heeft van 64Mb. Zal de juiste nummer opzoeken.

Is het mogelijk om de Geforce 8500 GT aan te sluiten op een pentium 4.

Ga eens een programma downloaden om te kijken welk moederbord het heeft.

Maar zou het kunnen werken denken jullie?

Indien ja, gewoon kaart er in steken en schakelt dan automatisch de onbaord kaar uit?

Vervolgens drivers installeren?

Dank U,

Ruben.G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk moederbord het nu juist is weet ik nog niet. Via een programma komt er bij moederbord naam dit te staan "fujitsu siemens scenic T". Vervolgens kwam ik op deze datasheet uit en stond dat elk van deze vier beschreven modellen minstens drie "PCI" poorten heeft.

http://uk.ts.fujitsu.com/rl/servicesupport/techsupport/professionalpc/Scenic/Datasheets/T/ds_scenic_t.pdf

Op de vorige computer heeft deze videokaart altijd op een "PCI-E" gezeten.

Gaat een "PCI-E" aansluiting dan ook niet gewoon op een "PCI" maar dan enkel "trager" door de verouderde poort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.