Ga naar inhoud

Geen uitgaande e-mail meer .


Kwik38

Aanbevolen berichten

Na het klikken op "Print Screen" wordt het beeld opgeslagen. Dat moet je dan nog in een ander programma "plakken" om zichtbaar te worden. Zoals aanbevolen door Stegisoft kan je dat bvb. in Paint of ander tekenprogramma en dan als bijlage aan je bericht hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

e-mailaccouts pait

Hallo Kape,

Ik hoop dat dit is gelukt en dat je krijgt wat je vraagt . Ik heb moeite om het opgeslagen bericht in Paint naar hier te krijgen . Bij mij verschijnt er een recthoekje met een rode x erin en dit kan ik niet openen.

Ondertussen ook NOD 32 gecontacteerd en niets nieuws onder de zon.

Ik heb ondertussen ook een bedrg voor lidmaadschap gestort want ik voel me schuldig om steeds maar gratis hulp te krijgen.

Mvg Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is volgens mij dat base door kpn is overgenomen. Je moet maar eens kijken op google en intikken geen uitgaande mail meer: allemaal mensen met hetzelfde probleem, bij kpn weliswaar... En als je belt, dan ligt het natuurlijk niet aan hen.

Ik ga zelf gewoon voor uitgaande mail de smtp instellingen van m'n windows live mail trachten te gebruiken, lijkt mij de enigste en handigste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Base lijkt in de fout . Gisteren is er een algehele telefoonstoring geweest even na het middaguur . Heb gebeld en beleefd gevraagd om dit te verhelpen samen met het probleem van de uitgaan de mail die er niet meer is .

Er werd mij bevestigd dat dit probleem " hoog op de agenda staat" bij Base . Heeft die technicus zijn mond voorbij gepraat ? Hier wordt dus bevestigd dat er een probleem is Blijft nu wachten tot het van de baan is en sxhadevergoeding te vragen of .... naar een meer betrouwbare provider over te stappen . Indien dit niet snel gebeurd doe ik ook een beroep op Test Aankoop waarvan ik lid ben .

Door omstandigheden kon ik niet vlugger reageren .

Mvg Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit probleem bij jullie ondertussen opgelost?

Ik heb hetzelfde voor sinds een tiental dagen.

Tweemaal een mailformulier gestuurd naar Base, maar geen reactie gekregen.

Vandaag eindelijk de helpdesk aan de lijn gekregen: het ligt aan mijn pc en aan mijn software want de webmail werkt correct.

Dit klopt inderdaad, maar waarom kan ik dan vanuit Outlook wel met mijn Gmail-account werken en niet met mijn Base?

Volgens Base ben ik de eerste die hiervoor belde...

Wat kan je beginnen als ze je probleem zelfs niet erkennen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke schadevergoeding is in dergelijke gevallen gebruikelijk?

Ik zal in ieder geval nog eens eens een klachtenformulier invullen met de vraag of ik er moet vanuit gaan dat de mail van Base voortaan niet meer compatibel is met Outlook en Outlook Express en alleen als webmail kan gebruikt worden...

Zien of en wanneer er reactie komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is opgelost!

Net een vriendelijke technicus van Base aan de lijn gehad: sinds een update van hun server mag de naam van je computer niet meer uit cijfers bestaan. Het volstaat dus van je computer een naam als 'pc', 'thuis' of je eigen naam, maakt niet uit, te geven, te herstarten en de mails vertrekken weer via base!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.