Ga naar inhoud

[WIN7] traag + wegvallen internet

Roy2001

Aanbevolen berichten

Gisteravond mijn nieuwe systeem geassembleerd en geconfigureerd.

Voor het eerst Windows 7 ultimate 64 bit versie geinstalleerd en alles werkte prima.

Toen ik software/drivers en dergelijke moest halen van het internet kwam ik achter een vervelend issue.

Internet explore gaf vaak geen internetpagina's weer. Dus huppakee Firefox geinstalleerd en het verliep al iets beter. maar nog steeds niet optimaal en merkte dat op regelmatige basis mijn internet "weg viel".

Ik blijf wel connectie hebben met de router (sterk signal 4/5).

Ik zet ff snel een download (Grabit, nieuwsgroepen) aan en tot mijn verbazing schommelde de snelheden tussen de 1 en 600 KB/s. over het gemiddelde werd een snelheid van net geen 200 KB/s behaald. Regelmatig viel ook hier de connectie weg en werd deze automatisch opgepakt om vervolgens na een tijdje weer weg te vallen.

Dit probleem nooit bij mijn vorige PC gehad met de wireless USB stick die ik gebruik. (Sitecome WL-608) Ik de juiste drivers binnen halen en installeren. Dit mocht het probleem niet verhelpen.

Ik de software van sitecom binnen halen en via deze software connectie maken naar mijn router. (Experia Box, i know frown.gif ). probleem werd iets minder maar is nog steeds aanwezig.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.