Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een klein probleempje:

Wanneer een document met tekst wordt geplakt in ms word, staat er op het einde van de tekst soms een icoontje dat op het "plakken" icoon gelijkt, door er op te klikken kan men kiezen hoe men de tekst wil bewaren.

Vraag is of ik deze keuzes ook via de taakknoppen bovenaan kan uitvoeren.

Thnx

Geplaatst: (aangepast)
In Word 2003 staat de icoon ook naast Bewerken / plakken

Maar je kan evengoed zo doen: CTRL + V

Denk dat ik het niet duidelijk heb uitgelegd. Het gaat niet om het plakken, maar een bewerking in ms word 2003 waarbij een geplakte tekst kan bewaart worden in de originele uitvoering of met enkel de tekst die bewaart moet worden op het document. Die keuzes maakt men met rechts klikken op dat icoontje dat onderaan de tekst verschijnt.

'k Hoop dat het een beetje duidelijker is, zou het willen tonen met een vb, maar het lukt mij niet om dat icoontje te laten verschijnen.

---------- Post toegevoegd om 19:35 ---------- Vorige post was om 19:29 ----------

Denk dat ik het niet duidelijk heb uitgelegd. Het gaat niet om het plakken, maar een bewerking in ms word 2003 waarbij een geplakte tekst kan bewaart worden in de originele uitvoering of met enkel de tekst die bewaart moet worden op het document. Die keuzes maakt men met rechts klikken op dat icoontje dat onderaan de tekst verschijnt.

'k Hoop dat het een beetje duidelijker is, zou het willen tonen met een vb, maar het lukt mij niet om dat icoontje te laten verschijnen.

't is me dan toch gelukt, hier het vb, zie dat icoontje onder de tekst, wanneer ik daar R op klik heb ik 3 keuzes om de tekst te bewaren:

http://img214.imageshack.us/img214/3263/screenshot001uv.jpg

aangepast door ward
Geplaatst: (aangepast)
Zoals de image is het zelfde als CTRL + V of bewerken / plakken

Word heeft 4 mogelijkheden voor zoiets.

't Is hetzelfde als "plakken speciaal" dat onder de toets bewerken staat denk ik. Alleen, dat plakkensymbooltje onder m'n tekst (na het plakken dus) verschijnt maar even meer, eerder bleef dit staan tot ik een keuze maakte.

't Zal msc ergens moeten ingesteld worden, maar waar?

aangepast door ward
Geplaatst:
Het was wel even zoeken maar je moet selecteren wat in afbeelding staat indien je Word 2003 gebruikt.

Hartelijk dank stegisoft, het is OK nu :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.