Ga naar inhoud

vastlopende computer

rpb368

Aanbevolen berichten

Hallo meedenkers, m ijn computer heeft plotseling vastloop problemen. Ik heb geen nieuwe programma's geistalleerd en ook download ik geen proefprogrammaatjes van internet juist om problemen te voorkomen. Ik maak eigenlijk slechts gebruik van de standaard programma's van Cista aangevuld met Micros. office,een download prog. voor mijn Nikon camera en bijbehorende vieuwer prog.

Het probleem doet zich voor dat als ik een Word doc. maak of Internet of een Email maak ,het Vista draaiende cirkeltje plotseling op het scherm verschijnt, en de hele boel vast staat. Bij één keer met de muis klikken op het scherm wordt het hele scherm ook nog eens transparant melk wit! Soms komt de laatst gegeven opdracht weer terug en kun je weer doorwerken voor een paar seconden. Daarna komt dat irritante gedraai met dat cirkeltje weer en staat de boel weer vast. Dit kan dan wel een half uur of een uur duren. De enige remedi is dan de comp uit te zetten. Daarna weer in te schakelen in het scherm waarin je de veilige modus wel of niet kunt kiezen. Daarna werkt alles weer zo als het hoort. Na kortere of langere tijd begint het hele verhaal weer opnieuw! Het is om gek van te worden want lekker doorwerken op je comp. is niet meer mogelijk! Wat kan dit veroorzaken en is er een programmaatje dat dergelijke storingen kan opsporen?

Al vast bedankt voor het meedenken.

Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.