Ga naar inhoud

hd 5850 vs hd 5770

Aanbevolen berichten

Gast bertdevries
Geplaatst:

hee daar:-)

ik had even een vraagje. ik ga een nieuwe computer kopen, en ben van plan er veel op te gamen. alleen nu zit ik te twijfelen of ik de 5850 of de 5770 moet nemen.

ik weet wel dat de 5850 beter is alleen hij is ook (ongeveer) 100 euro duurder en dat geld zou ik ergens anders ook wel kunnen gebruiken.

ik zat er ook al aan te denken er later nog een 2e 5770 in te doen. maar dat kan ik maar beter nie aan beginnen. dat lukt me nooit alleen.

dus nu vroeg ik me af, is het verschil tussen deze kaarten groot of echt te verwaarlozen?.

(ik ga waarschijnlijk battlefield bc2, en drift 2 en zulke spellen spelen dus wel redelijk zwaar)

owja ik ga spelen (waarschijnlijk) op een 22 inch 1920 - 1080 scherm.xD

groetjes

Geplaatst:

Hier vind je een vergelijking van de twee GPU's.

Je kan zien dat de HD5850 bij dirt 2 op max bijna 30% beter is dan de HD5770. De HD5770 haalt ook maar 36,7 fps wat toch op het randje is om zonder problemen te spelen.

Persoonlijk zou ik eerder voor de HD5850 gaan, ik vind het de extra 100 euro waard.

Gast bertdevries
Geplaatst:

ja als ik daarzo kijk, dan kan ik idd beter de hd 5850 kopen. oke dankjewel daarvoor. maar nog een vraagje.

past de hd 5850 in deze kast? ik ga hem niet zelf erin doen dat doet azerty voor mij

Cooler Master Cm 690 Midtowe :: Azerty

alvast bedankt !

Gast bertdevries
Geplaatst:

oww.. juist dan is het wel goed.

dan denk ik dat heir een slotje op kan

bedankt voor je hulp :D

Geplaatst:

hallo

even toch iets melden

ik speel zelf BF BC 2 en deze heeft met Ati kaarten een hele lange tijd nodig om te laden

verder krijg ik crashes omdat er problemen zijn met onboard sound , de enige oplossing is een sound kaart steken

dus als je battlefield koopt , bereidt je voor op frustratie ;)

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een HD5850 en onboard soundchip en heb nog geen problemen ondervonden. En natuurlijk ook BC2.

(Enkel het updaten duurde heel lang).

aangepast door Duidelijk
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.