Ga naar inhoud

msn virus

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van mijn pc (Windows 7) krijg ik steeds de vraag om het bestand C: \users\Public\msns.exe toe te staan.

Het is binnengekomen via messenger vermoed ik.

Hoe kun je het verwijderen?

bedankt voor reactie/hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na instaleren van HjThis en start van het programma krijg ik een enorme lijst van data. Daar staat tussen HKCU\ Run Window System Guard C: Users\Public \msns.exe. Dan weet ik niet wat ik verder moet doen.

Kopieren naar een kladblok lukt me niet zoals je adviseert en ik weet ook niet waarom ik dat moet doen.

Moet ik die file verwijderen of een programma. Kun je misschien wat uitleg geven aan de onervaren pc-gebruiker?

Bij voorbaat hartelijk dank,

arkan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer via mijn account op internet te komen ,maar dit lukt niet ,op een ander account lukt dit wel .Ik krijg een melding van virus vsbntlo wat dat ook wezen mag. Hoe kom ik van dit virus af ik durf mijn gegevens ook niet meer door te mailen naar een andere computer bang dat deze ook geinfecteerd wordt . Graag een reaktie op deze narigheid .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een resultaat te bekomen via HijackThis, moet je gewoon het programma installeren op je bureaublad. Dan de opdracht uitvoeren, zoals beschreven in een eerder bericht. Dan krijg je een overzichtslog (dat begint met de actieve programma's en eindigt met 023-lijnen van je PC). Het is dit log dat je moet kopiëren en daarna volledig plakken in een volgende bericht in dit topic. En dan kunnen we - op basis van dit log - eventuele problemen opsporen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.