Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb een probleem met mijn onboard sound,

mijn grafische kaart heeft een sound uitlang, maar mijn analoge speakers passen daar niet op.

ik ben naar een winkel geweest om te vragen of ze daar een converter voor hadden , die hadden ze niet...

iemand een idee of dit bestaat en waar ik het kan kopen?

greetz

xioros

Geplaatst:

wat voor een geluiduitgang zit er precies op de 4870? is dat een hdmi uitgang?

deze kan je namelijk in het apparaatbeheer uitschakelen, op die manier kan je gewoon de in en uitgangen van het moederbord gebruiken

Geplaatst:

ok zal het even proberen , aansluiting was : weet de naam niet : een ronde met een streepje en puntjes .. xD

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:25 ----------

hmm

dit heeft als resultaat :

GEEN GELUID ...

enige andere oplossing?

greetz

xioros

---------- Post toegevoegd om 20:31 ---------- Vorige post was om 20:30 ----------

deze :

de middelste poort http://www.hardware.info/images/products/large/026856-2.jpg

greetz

Geplaatst:

heb je die al uitgeschakeld dan?

want ik heb dat ook, maar heb verder niets om audio over te zenden.

uitzetten en dan alles aansluiten op de normale jacks van je moederbord

Geplaatst:

Soundmax geluid is de geluid van uw moederbord.

Er staat inderdaad ATI geluid maar dat wordt gewoon bij de ati videokaart driver mee geinstalleerd.

Het gebeurd dat Soundmax niet goed werkt en dan kan je beter de driver opnieuw installeren. Zit bij de cd van de moederbord of kan je van de site van de fabrikant afhalen.

Ik heb toevallig soundmax geluid.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.