Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik gebruik als mailserver OUTLOOK 2003. Af en toe worden berichten gedownload naar mijn inbox welke absoluut identiek zijn aan elkaar, maar steeds opnieuw naar de inbox terugkomen. Dit gebeurt dan gegroepeerd. Daarmee bedoel ik dat hetzelfde bericht in een zeer korte tijdspanne herhaalde keren wordt gedownload en dat dezelfde berichten (of andere) in de volgende dagen ook opnieuw willekeurig zullen terugkomen.

Kan U mij aub helpen om die miserie uit de wereld te helpen.

Ik kuis de inbox wel op als zoiets gebeurt. Dat vraagt telkens tijd en er is geen garantie dat het daarmee stopt in de volgende dagen. Zelfs als het lukt herhaalt dit fenomeen zich later opnieuw (weken of maanden)

Instellingen zijn momenteel :

- Copie berichten op server laten 10 dagen (Telenet)

- Copie wissen van server bij verwijderen uit “Verwijderde items” van Outlook.

Ik veronderstel dat dit een OF instelling is en geen EN voorwaarde. De beide opties kunnen tezamen worden aangevinkt. Mijn veronderstelling is wellicht verkeerd ? Het probleem situeert zich in deze zone denk ik. Maar ik kan misschien zoeken naar een oplossing op de verkeerde plaats ?

Het is een gekend fenomeen waarmee al velen te kampen hadden.:pcguru:

Ik was er van verlost voor tamelijk lange tijd, maar het is opnieuw komen opduiken.

Ik heb vandaag op één dag niet minder dan 70 ongelezen emails, welke ik al ettelijke malen gezien heb gedurende de vorige dagen.

Bedankt

aangepast door stegisoft
Leesbaar gemaakt
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.