Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goeie morgen allemaal

als ik hier op internet aan het surfen ben dan maakt de cpu koeler extreem veel lawaai.

als je niks doet maakt hij ook lawaai maar niet extreem is hier iets wat ik hier aan kan doen alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

nee daar heb ik geen idee van zat op de pc toen ik hem kocht

het gaat om een ibm pc is er een manier om te zien welke koeler het is buiten uit elkaar draaien?

Geplaatst:

Een IBM PC ?

Hoe oud is je PC ?

Kan je misschien eens proberen om het zijpaneel eraf te halen en een foto te trekken van je CPU koeler, misschien kunnen wij van daaruit zien waar de fout ligt.

Kan u de temperatuur meten ?

Geplaatst:

ok zal straks eens uitblazen en nieuwe pasta opzetten!

kan ik eventueel een andere ventilator in die koelblok steken wat ik hier nog heb liggen?

zodat die ventilator minder lawaai maakt

Geplaatst:

Ik kan zo niet meteen hoeveel de grootte van je ventilator bedraagt..

Heb je goede koelpasta ? Dit is een uitstekende koelpasta.

En zoals koeke al zij, even uitstoffen.

Je kan ook natuurlijk gewoon een nieuwe koeler erop smijten.

Geplaatst:

Als je toch nieuwe pasta steekt kun je ook in een keer heel het blok een kwartiertje in warm water leggen. Dat zal er voor zorgen dat al het vuil er uit komt.. want in de vinnen zal zeker wel wat vuil zitten.

PAS OP: de ventilator er zeker niet mee in leggen. Daarvoor kun je miss met een vochtig doekje alles mooi proper maken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.