Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

dit is geen dringend problematisch bericht maar ik ga binnenkort een nieuwe laptop kopen maar ik ken niet zo veel van PC's.

Zouden jullie een algemene beoordeling de plus- en minpuntjes van onderstaande laptop eens kort willen bespreken?

de laptop die ik op het oog heb is de HP Pavilion DV8-1110eb

specs in onderstaande link

HP Pavilion dv8-1110eb Entertainment notebook-pc productspecificaties HP Pavilion dv8-1110eb Entertainment notebook pc - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

ps. sorry als dit in het foute subforum geplaatst is

Geplaatst:

Algemeen oordeel is dat het in principe een goede laptop is maar de batterij die niks waard is.

Daarbij betaald je voor zo'n een laptop tussen de 1100 en 1300 euro.

Conclusie: niet kopen.

Hier staat een goede laptop dat vergelijkbaar is als de uwe.

Helemaal rechts 899 euro.

Geplaatst:

Ik zou dan eerder deze aanraden.

Scherm is iets kleiner maar je kan kiezen voor of de i5 of de i7.

Ikzelf heb de i7 versie en het is een super laptop.xD

Die HP raad ook ik af daar die een zéér slechte service na verkoop hebben en een slechte ondersteuning wat drivers betreft.

Geplaatst:

@ Koeke; soms games spelen maar vooral verschillende taken tegelijk waaronder, messenger, visual basic, internet, java SE...

@ Stegisoft: is er een optie om een 8-cell batterij te kopen voor deze laptop?

@ Jean-Pierre: qua driver service weet ik er niet veel over maar de reden dat ik HP koop is dat ik via mijn vader zijn werk goede service en korting kan krijgen...

mijn keuze was vooral gebaseerd op de I7 en het 18,4" scherm...

maar suggesties zeker welkom

bedankt!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.