Ga naar inhoud

Laptop weigert op te starten

Drizzy

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een sony vaio fz31m van 2 jaar oud waar ik nog niets anders dan problemen met heb gehad. 2 maanden terug heb ik de harde schijf vervangen. Alles was in orde maar de problemen begonnen enkele dagen geleden terug.

Dit is het probleem:

Ik krijg het scherm van opstartherstel. ( Heb dit enkele dagen terug ook gehad maar toen was het herstel succesvol)

Als ik normaal opstart krijg ik de laadbalk en deze blijft maar laden, verder niets.

Via F8 kan ik hem opstarten in veilige modus, dan verschijnt er een lijst op het scherm met de bestanden die geladen worden. Hij geraakt niet eens aan de letter D. Hierna zit hij eventjes vast en komt dan terug op het beginscherm van opstartherstel.

De dagen op voorhand had ik wel al enkele problemen. Zoals de laptop die niet uit slaapstand wou komen en meldingen dat mijn batterij niet correct aangesloten was. Maar dit gebeurde ook al na het eerste half jaar dat ik hem had en verdween met de tijd om dan later weer te gebeuren.

Aan de harde schijf ligt het volgens mij niet, toen ik ze hgeb vervangen was deze kapot en toen kon ik zelf niet aan het systeemherstelgedeelte.

Iemand een oplossing?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.