Ga naar inhoud

2 beeldschermen

Klenst

Aanbevolen berichten

Hej,

Ik heb dus net een tweede beeldscherm gekocht. Ik zou graag deze twee beeldschermen naast elkaar proberen runnen via 1 pc.

In mijn pc is er 1 DVI-ingang en 1 VGA ingang. Mijn originele scherm maakt gebruik van de VGA ingang en mijn tweede scherm ook. Dus ben ik net een DVI to VGA adapter gaan kopen. Deze past, maar lijkt niet te werken.

Als ik mijn nieuwe scherm aansluit op de VGA en de andere ff uittrekt werkt mijn nieuwe scherm wel (no video input zegt het oude scherm dan), dus ik denk niet dat het aan 1 of andere kaart zal liggen.

Als ik zoek via beeldschermopties kan mijn computer nooit het andere beeldscherm vinden.

Ik ben een totale noob op computergebied dus ik weet totaal niet wat ik fout doe of wat de oplossing is.

Kan iemand me verderhelpen wat het probleem zou kunnen zijn?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor het antwoord

ben je hier iets mee?

Legitieme Windows Vista® Home Premium , Intel® Core™2 Quad processor 8200 (2.33GHz/4MB L2), 4GB DDR II RAM (2x 2GB), 640GB, DVD-RW Dual Layer, NVIDIA® GeForce® G100 256MB/1663MB TGM DVI VGA, card reader, FireWire, 1Gb LAN, Incl. USB Belgium Azerty multimedia keyboard & optical mouse

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.