Ga naar inhoud

pc maakt zeer veel lawaai

Aanbevolen berichten

Hey,

Heb opgemerkt dat mijn pc veel lawaai maakt, was niet moeilijk om op te merken aangezien ik hem tot boven hoorde zoemen. Hij maakt veel meer lawaai dan de oude pc's die we bij ons thusi hebben. Ik heb al eens in de behuizing gekeken of er geen kabel tegen de ventilatoren zat maar dat was niet het geval. De behuizing staat ook nergens tegen. De inzittende hardware zou in princiepe ook niet veel lawaai mogen maken, de koeler op m'n videokaart is van zalman en naar mijn weten een best wel goed en ook stil merk. En mijn voeding noemt Be Quiet e-7 ; nogal ironisch blijkbaar :sad Heb geen idee welke koeler er op mn CPu zit; standaard waarschijnlijk. Ligt het misschien aan de slecht geïsoleerde behuizing aangezien dat de Antec Three hundred vooral voor commercieel gebruik is ? Zijn er nog andere factoren die het luid zoemen/ blazen / ronken ( mengeling van die drie :sad ) zou kunnen veroorzaken ?

mvg

aangepast door Brpo'Bizzkitos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.