Ga naar inhoud

Usb's Aansluiten

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is math,Ik had hier nog een oude pc staan (oud bedoel ik dan eentje met windows Xp Service pack 3)nieks speciaals aan.

Nu heb ik me reeds een nieuwere pc aangeschaft (In elkaar gestoken door PC winkel)en die had jammer genoeg geen USB verbinding aan de voorkant. van de nieuwe PC (op de voorkant van de bak dus,)maar mijn oudere had dit wel,nu heb ik mijn oudere pc opengemaakt en de Usb aansluitingen van die oudere pc er uitgehaald met de bedoelling om deze op mijn andere pc te steken,toen ik de USb aansluiting in de oude bak zag zitten dacht ik dat dit met een fiche was aangesloten,tot ik die er uit trok,allemaal verschillende plugjes (in totaal 8 kabeltjes met elke keer 1mini ficheke er aan waarbij elk kleur 2 maal voor komt 2xgroen 2xblauw 2xdonkeroranje en 2xlichtoranje --------===>)ze hebben ook allemaal verschillende benamingen,denk niet dat dat een grote rol speelt.nu mijn vraag was,moet dit op een systematische manier terug aan gesloten worden,of steek ik die gewoon in men nieuwe pc bak waar hij hoort?

mvg math

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.