Ga naar inhoud

Film maken

Gerd53

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Sony Full HD Camcorder met 80 Gb Harde Schijf . Maar nu zou ik ook graag de film monteren van onze laatste reis en met MovieMaker lukt het niet .

Gisteren heb ik dan de proefversie van Corel VideoStudio 2010 gedownload maar die geeft telkens na een paar seconden al " Corel VideoStudio werkt niet meer " enz..... en wordt dan afgesloten .

Weet er iemand wat er aan de hand kan zijn ?

Vriendelijke groeten

Gerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gerd,

MovieMaker is een programma voor DV, ik zelf ben er ook niet in geslaagd om er mee HDV te monteren.

Dan ben ik overgestapt naar Sony Movie Studio 9 Platinium Pro Pack (+min. 90,OO€ Engels) dat programma werkt perfect met mijn Sony-hdr-hc9e en je kan er weg met alle bestanden b.v. naar u Tube sturen enz.

Je kan het downlouden van de sony site

Momenteel is er een nieuwe versie 10

Sony Creative Software - Vegas video - ACID & Sound Forge audio editing

Ook een interessante site:

Dvscene, alles over video, audio, dvd en compressie

Een tip sluit je aan bij een Amateur filmclub daar krijg gratis alle info van de mede clubleden i.v.m. alle problemen met video/opname/montage...

Nationale federaties:

Centrum voor Beeldexpressie

VAC

Succes groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.