Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een usb bluetooth dongle van Hama aangeschaft.

Ik heb een pc met Windows Vista Home Premium, een HP Compaq.

Als ik de usb stick insteek wordt ie niet herkend. Als ik de drivers van de site haal en installeer, installeert hij bluesoleil, maar komt er opeens een dialoogvenster "installatie mislukt". Ik kan het programma starten en de dongle is zichtbaar onder ComputerBeheer. Maar ik kan deze niet gebruiken en gewoon terugvinden in windows.

Wie kan me helpen?

Geplaatst:

Na het opnieuw installeren van Bluesoleil kreeg ik opeens een bluescreen waarna de pc opnieuw opstartte. En dit gebeurde telkens opnieuw doordat Windows bluesoleil automatisch opstartte. Ik heb daarna een systeemherstel gedaan waardoor bluesoleil weer verwijderd was.

Geplaatst:

maar die is dan betalend?

---------- Post toegevoegd om 09:58 ---------- Vorige post was om 09:57 ----------

en op mijn pc met Windows 7 loopt een oude versie van Bleusoleil wel perfect (is wel met een andere dongle)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb bij mij thuis op een windows 7 computer een bluetoothdongle perfect kunnen installeren. Toen ik het met dezelfde CD (van hama) probeerde bij die vriend ging het nog steeds niet.

Als ik kijk bij apparaatbeheer staat er 3 keer "microsoft 6to4 adapter" met een geel uitroepteken bij. Als ik de drivers ervan probeer te updaten met de CD zegt hij dat de nieuwste drivers al geïnstalleerd zijn. Is er een oplossing?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.