Ga naar inhoud

update voor java -sun

valencia

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe update voor sun, omdat ik open office gebruikt wordt sun ook geupdate, nu heb ik al verschillende keren de update willen installeren maar steeds blokkeerd gans de computer en moet ik hem herstarten door op de restart knop te duwen,

Na het opstarten werkt de computer weer normaal maar verschijnt weer dat ik java update moet installeren,

weet iemand een oplossing, of komen jullie hetzelfde tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de updates van java updat 6 - 7 en 8 weggedaan, nu staat er niets meer van java op, ik vind toch niets meer terug, de nieuwe versie krijg ik er ook niet op enfin vind de ze toch niet terug op de computer

Maar mijn openoffice werkt nog, dus dat vind ik het belangrijkst

Dank voor het antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag weer geopend omdat ik nog een tip heb om de recentste java te installeren.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 20.

• Scroll omlaag naar : "Java SE Runtime Environment (JRE) 6 Update 20".
  • Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer Windows
  • Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 with JavaFX License Agreement", en klik op Continue.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u20-windows-i586.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u20-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die manier geprobeerd, het staat nu op mijn bureaublad maar ik kan het niet installeren omdat er als melding opkomt dat mijn windows installer niet meer werkt, die zou niet goed geinstalleerd zijn.

Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Ik heb de orginele cdrom, kan ik dit zo oplossen

Ik heb geprobeerd met de schijf er in te stekken maar dan komt erop om windows te installeren, dat is nu ook de bedoeling niet

Kun je via die manier ook 1 onderwerp installeren

Ik heb ook eens naar de website van windows geweest maar ik vind niet hoe ik het moet doen

Weet jij een oplossing

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de downloads geprobeerd bij de eerste acht krijg ik bij 2-3-4 dat het niet voor mijn systeem en bij de achtste krijg ik als antwoord dat ik niet de bevoegdheden heb voor deze

Daarna staan er nog dowloads van anderen en eronder verwante download maar dan wordt ik omgeleid naar een andere website van www.bing.com

Ik weet niet welke ik nu moet nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.