Ga naar inhoud

hulp nodig bij pc uitbreiden

Aanbevolen berichten

Ja dat klopt. Eerst je moederbord eruit halen, dan koeler erop. Terug in schroeven. Wel voorzichtig zijn voor statische elektriciteit enzo.. (Als je het zelf doet)

Ik heb even een foto opgezocht van een Mugen 2 in een Three Hundred :

dawn_03.jpg

Blijkt dus te passen ;-)

Een fancontroller installeer je zoals een DVD-drive. Je hoeft geen gaten te maken in je case ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt. Eerst je moederbord eruit halen, dan koeler erop. Terug in schroeven. Wel voorzichtig zijn voor statische elektriciteit enzo.. (Als je het zelf doet)

Ik heb even een foto opgezocht van een Mugen 2 in een Three Hundred :

dawn_03.jpg

Blijkt dus te passen ;-)

Een fancontroller installeer je zoals een DVD-drive. Je hoeft geen gaten te maken in je case ofzo...

wow, hartelijk bedankt! Goed nieuws dat ik geen gaten moet maken :) leek logisch maar je weet maar nooit :P. Slecht en goed nieuws; goed : ik weet hoe het komt dat mijn pc zoveel lawaai maakt :-) Heb zojuist eens pc wizard gedownload ( was bedoeld om mn temp te checken ) en daar zag ik staan dat mijn i7 standaard koeler maar liefst +- 3000 RPM draaide !!!!!!!! :stupid: Tuurlij kdat hij zoveel lawaai maakt ! En nog steeds haalt mn i7 de 50 graden ( dat is het slechte nieuws ) ! zeker een scythe mugen 2 dus nodig ! Ik dacht eerst dat de oorzaak van het lawaai bij mijn fans lag maar blijkbaar dus niet, ok waarschijnlijk zullen zo ook wel wat lawaai maken maar voornamelijk de cpu koeler :o Ik twijfel nu dus wel of ik nieuwe fans nodig heb, is natuurlijk wel leuk als je op een Antec Three Hundred een paar blauwe fans monteerd, ziet er echt cool uit.

---------- Post toegevoegd om 18:12 ---------- Vorige post was om 18:04 ----------

---------- Post toegevoegd om 18:25 ---------- Vorige post was om 18:12 ----------

Hmm ik twijfel nu sterk over die fans... Ik zou liefst blauwe hebben omdat die erg goed passen bij de antec three hundred maar de kwaliteit mag niet onder de schoonheid lijden... welke van deze 3 zou ik dan nemen ? Azerty[51867]=1

Of andere ?

aangepast door Brpo'Bizzkitos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist mijn pc "opengesmeten" en heb vastgesteld dat het monteren van de fans en de fancontroller niet moeilijk is behalve de bedrading, lijkt ingewikkeld. Het monteren van de koeler lijtk echter wat moeilijk. Toen ik de behuizing opendeed viel mij op dat er een kabelte los hang en op de koeler van mijn voeding ligt, misschien veroorzaakt dit ook wat lawaai en ook bij de koeler lijtk er een draadje neit op zijn plaats te zitten. Foto's : p1050130.jpg

p1050126m.jpg

hmm als de foto's neit gaan : ImageShack Album - 2 images

of apart : Imageshack - p1050126m.jpg

Imageshack - p1050130.jpg

Het komt erop neer dat er 1 kabel los zit en op de andere foto dat de blauwe kabel niet op de juiste plek zit ( denk ik )

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.