Ga naar inhoud

schijf word niet herkend

Aanbevolen berichten

In een andere usb poort heb ik het al geprobeert en heb hetzelfde resultaat. Een andere kabeltje heb ik niet omdat het aan het ene eind usbis en aan de andere kant een vierkantig plug is. Maar zal het eens proberen op de laptop van mijn zoon en laat hier dan wel een resultaat weten.

Bedankt reeds voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een andere usb poort heb ik het al geprobeert en heb hetzelfde resultaat. Een andere kabeltje heb ik niet omdat het aan het ene eind usbis en aan de andere kant een vierkantig plug is. Maar zal het eens proberen op de laptop van mijn zoon en laat hier dan wel een resultaat weten.

Bedankt reeds voor de reactie

Ik heb ondertussen de schijf eens aangesloten op de laptop van mijn zoon en daar werkt het perfect. Dus kan men veronderstellen dat de usb-poorten stuk zouden zijn. Maar daar twijfel ik aan want om een digitale camera of gsm's aan te sluiten via usb functioneerd alles zoals het moet. Dus moet er toch een andere reden zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuwe pc en ben gestart met alles te installeren. Ook zal ik deze externe schijf installeren en zien of alles correct zal werken. Zal het hier wel laten weten of alles in orde is. In elk geval bedankt voor de raad, maar denk dat ik er goed aan gedaan heb om een nieuwe pc te kopen.

Groeten Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieer eens alles wat op je externe schijf staat op een andere schijf. Herpartitioneer ze even (ntfs en logisch). Kijk ondertussen even als je harde schijf geen fouten bevat. Dit omdat het waarschijnlijk voor opslag bedoelt is toch. formateer die dan ook. Zet nu alle data terug en kijk nu even als hij het langer uithoud dan 3 liedjes.

Wat je ook kan proberen is het volgende. Leg stroom af van externe schijf en pc haal de harde schijf uit z'n behuizing, draai de pc open. Verbind met datakabeltje en stroomkabeltjekabeltje rechtsstreeks op het moederbord. Start alles opnieuw op en kijk als de harde schijf nu zichtbaar is. probeer nu de liedjes even af te spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles gekopieerd naar mijn documenten en alle liedjes spelen af zonder problemen via wmp.

Ook heb ik eens op de website gekeken, wat wel in het engels was waar ik niet sterk in ben, maar zou het kunnen dat deze harde schijf alleen voor backups geschikt is?

---------- Post toegevoegd om 10:51 ---------- Vorige post was om 10:46 ----------

Ps: Ik heb mijn profiel ondertussen wat aangepast met gegevens over mijn pc. Misschien wel goed om me eventueel verder te kunnen helpen. Wanneer er nog vragen zijn stel ze gerust. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ricardo,

Nee zijn gewone schijven die ook gepartitioneert kunnen worden zoals anderen. Als ik een backup bv moet nemen haal ik ze uit de behuizing, omdat ze rechtstreeks aansluiten op moederbord stukken vlugger verloopt dan via usb. Moet je echt eens proberen. Dus partitioneer ze even en formateren en zet de mp3 dan maar terug en waarschijnlijk zal het wel lukken.

pcbakker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.