Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Ik heb 2 word documenten.

Het eerste verschild steeds.

Het 2 de is steeds het zelfde.

Hoe doe ik het nu.

Ik maak het eerste document op en voeg dan het 2de document er aan toe. Dus nu staan er 10 tallen word documenten op pc waarvan 2/3 steeds het zelfde is namelijk het 2de document.

En stuur ze dan zo door als bijlage via Mail.

De vraag is bestaat er geen mogelijkheid dat ik het eerste docuement opsla en dan die 2 samenvoeg zodat de ontvanger maar 1 bestand heeft.

En ik dus 2 losse bestanden op pc.

De bedoeling is eigenlijk ruimte te sparen op de pc. Zodat niet telkens het 2de document 10 tallen maal voorkomt op pc met steeds een 1ste andere pagina

Geplaatst:

De vraag is bestaat er geen mogelijkheid dat ik het eerste docuement opsla en dan die 2 samenvoeg zodat de ontvanger maar 1 bestand heeft.

En ik dus 2 losse bestanden op pc.

De bedoeling is eigenlijk ruimte te sparen op de pc. Zodat niet telkens het 2de document 10 tallen maal voorkomt op pc met steeds een 1ste andere pagina

Je kan altijd van je eerste word file een pdf maken, en deze samen met de 2de word file binden. pdf files zijn kleiner dan wordfiles (in pc geheugen) en zijn beter als je ze doormailt (je hebt namelijk geen office nodig)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.