Ga naar inhoud

probleem internet

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb thuis Telenet via een kabelmodem die met mijn pc in verbinding staat met een netwerkkabel (installatie gebeurde door medewerker van Telenet).

Recent kocht ik een pc (Pentium 4) over van collega 1. Deze collega heeft met een cd-rom van collega 2 heel de pc "opgefrist" (alle bestanden gewist, ik vermoed omwille van privacy).

Nadien heeft collega 1 opnieuw Windows Xp geînstalleerd op die pc. Hij heeft de pc getest en die werkte voor hij deze aan mij verkocht.

Probleem: ik krijg met deze pc geen aansluiting op internet (kan geen verbinding maken)

Nu zegt collega 2 dat collega 1 een modem heeft met een usb-aansluiting en hij denkt dat met Windows Xp te installeren, die pc de usb-aansluiting "herkend" heeft en nu die pc de netwerkkabel van bij mij thuis niet herkend.

Collega 1 heeft mij gezegd dat hij zijn modem niet geïnstalleerd heeft omdat ik daar toch niets mee ging zijn.

Hoe kan ik dit oplossen?

Kan het kwaad dat Windows Xp opnieuw op deze pc geïnstalleerd werd?

Merci! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.