Ga naar inhoud

videokaart of scherm stuk?

Aanbevolen berichten

Heeey,

Ik zit hier met een probleem,

Ik had mijn pc altijd gewoon dag en nacht aanstaan.Moest ook geen probleem zijn.

Maar eerstgister in de nacht is mijn pc herstart blijkbaar en ineens pakte die mijn resolutie niet meer.

Nu dacht ik dus eerst van even het scherm instaleren hij zag dat die op VGA zat weer maar tog herkende die hem maar tot 1600x1200 inplaatsvan 1680x1050.Toen ik dus maar videokaart drivers verwijderen toen allemapjes van ATI verwijdert. en nog met Ccleaner er overheen+Met Ccleaner register schoonmaken. dan ook nog met driver cleaner er overheen. heb ik mijn pc herstart. drivers opnieuw geinstaleert ect. en daar was het probleem weer. uiteindelijk maar gekozen met tegen zin voor een herinstalatie van mijn pc. Maar na alles opnieuw te geinstaleert hebben weer het zelfde probleem.

Dus ik dacht immiddels mijn videokaart zal het wel niet goed hebben,

Maar ik dus pc beneden gezet en op de tv via HDMI aangesloten en ik kon gewoon spellen alles soepel draaien zonder problemen ik zit nu ook nog beneden echt 100% geen problemen.

Maar nu is dus de vraag wat is er stuk het Beeldscherm of de videokaart.

Het scherm heeft geen problemen met weergeven geen dooiepixels niks,

En videokaart werkt gewoon eigenlijk op goeie snelheid.

Het scherm is ;

Samsung syncmaster 2223NW 22''

Videokaart :

XFX HD5770xxx Edition.

alvast bedankt,

Groetjes

Dennis Schraa

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.