Ga naar inhoud

moelijke adsl verbinding

Aanbevolen berichten

hello, ik heb sinds een paar dagen moeilijkheden bij het opstarten van mijn adsl verbinding dacht eerst dat het mijn linksys app was heb het vervangen en alles ingegeven zoals het moest en nu een dag erna lukt het weer niet en ik heb dan geprobeerd om met een kabel de verbinding te maken en dat lukt heb het toestel dan terug los van de kabel gekoppeld en nu kan ik terug veder draadloos werken tot ik mijn pc stop en na een tijdje wil herstarten dan lukt het weer niet meer draadloos

kunnen jullie daar een oplossing voor vinden

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je de modem en router herstart?

Welke type router hebt je van Linksys?

ik heb alles al meerder keren terug op gestart maar na een paar uur kan ik gewoon geen adsl meer tot stand krijgen

de modem is linksys cisco WAG120N

mijn laptop vind gewoon de modem niet terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt maar ik denk niet dat het probleem hem daarzit het is namelijk zo dat ik nu gewoon adsl heb maar als ik de pc afsluit en na X aantal uur terug wil opstarten dat deze mijn adsl vebinding niet meer vind en als ik dan met de kabel rechtstreek naar mijn linksys modem verbind ik wel aansluiting krijg

dus mijn linksys werk maar ik denk dat het probleem zich in mijn laptop bevind aangezien hij de verbinding draadloos niet kan maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.