Ga naar inhoud

processor

Aanbevolen berichten

geachte iedereen,

Ik ben van plan om een andere processor te plaatsen in mijn pc. Ik heb via internet systeem gegevens van een andere processor die me aansprak een bekeken. Via Z-cpu heb ik die waarden vergeleken met mijn waarden en ik vroeg me af of ik wel wist zou boeken met het plaatsen van andere processor want ik snap het verschil niet zo goed. Mijn processor is de pentium D

met vriendelijk groeten

post-12085-1417704036,7706_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pentium D's zijn echt al veroudered, alsook de moederborden. Ik vrees dat je geen uiterst betere processor gaat vinden voor jouw moederbord-type, omdat het moederbord niet meekan met de snelheid van een recentere processor. (alsook de videokaart, geheugen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een intel d945Psn moederbord. De systeembus van moederbord is 1066mhz normaal gezien was het bedoeld om de pc te kopen enkele jaren geleden met een dual core maar door dat we pc dringend nodig hadden en geen maand half konden wachten is het een pentium D geworden. In theorie gezien kan ik zo'n qaud core plaatsen in de socket maar ik vraag me af of het echt voordelen zal hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.