Ga naar inhoud

Nieuwe harde schijf en dikke problemen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag de nieuwe harde schijf die ik een tijdje geleden aangekocht heb in de pc gestoken en niks meer, geen beeld, geen HDD LED dat plinkt, niks.

Zelfs na het insteken van de XP Home CD gebeurt er niks. Alles blijkt te werken, alle ventilatoren werken, de harde schijf trilt (omdat ze draait). Zelfs na de originele harde schijf erin te steken, met XP erop, gebeurt er niks.

De grafische kaart geprobeerd in deze pc en die werkt nog perfect.

Er is niks met de pc gebeurd, enkel een nieuwe Samsung Spinpoint F3 ingestoken.

Geplaatst:

Neen, heb ik niet op gedrukt. :flute: Zal dat eens proberen. Probleem is dat ik geen signaal (beeld) op de monitor. Waarom gebeurt er niets als ik de originele harde schijf met XP erop aankoppel?

Ik laat nog iets weten of het lukt.

Geplaatst:

Ik heb het net geprobeerd en er gebeurt niks. Scherm blijft zwart en gaat naar stand by.

Geplaatst:
Ontkoppelt de nieuwe harddisk.

Start de computer op.

Werkt nu alles?

Neen, alles blijft hetzelfde. Geen beeld, scherm gaat in stand by modus. Kan maar een gedacht zijn maar of te wel is de pc stil geworden of te wel draaien de ventilatoren trager.

Ik denk, als ik tijd heb, dat ik de pc vandaag naar de computerwinkel breng en eens laat nazien. Ik heb een gedacht dat het PCI-E slot kapot is.

Als ik nog lang blijf prutsen kan het wel eens zijn dat er dit gebeurt:pcguru:

Ik post het resultaat voor ik deze thread sluit.

Stank u

:ciao:

Geplaatst:

Heb net de pc naar de computerwinkel gebracht om te laten nakijken.

Er is al wel eens een probleem geweest met het geheugen, wat in de BIOS terug is opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.