Ga naar inhoud

Nieuwe harde schijf en dikke problemen!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kan op Opgelost knopje klikken.

Lees #6 eens goed. ;-)
Geplaatst:

Nope, ik had gezegd dat ik nog het resultaat ga posten vòòr ik op het "OPGELOST" knopje druk.

Het zou niet juist zijn om deze thread te sluiten zonder te laten weten wat er nu eigenlijk scheelt. xD

Geplaatst:

Dan heb ik verkeerd begrepen.

Als ik nu goed begrijp kan je wel in de bios maar de harddisk wordt nog steeds niet herkend ondanks het feit dat u naar de computerwinkel ben geweest?

Geplaatst:

Update:

Blijkbaar kan ik het slecht uitleggen, m'n excuses.

Op dit moment is de pc, sinds gisteren, nog altijd in de winkel. Ik weet nog niet wat eraan is. Als ik de pc terug heb zal ik laten weten wat er aan scheelde (deze zin is in de verleden tijd omdat ik in gedachte al in de toekomst zat en een idee met terugwerkende kracht neerschreef :argh: xD).

Ik heb al eens een probleem gehad met deze pc (degene dus die ik gisteren heb binnengebracht in de winkel, niet degene waar ik nu deze post met schrijf). Dit probleem was dat er RAM geheugen problemen waren. IK gebruikte toen de twee andere slots. In de winkel hebben ze toen de BIOS geüpdated en de twee RAM slots werkte terug normaal.

Het is nu dezelfde pc, die dus in de winkel is, die weeral problemen geeft. Namelijk, als ik de pc opstart draaien alle ventilatoren. Het Power LEDje brandt, de harde schijf (de nieuwe Samsung Spinpoint F3 waar nog niks is op geïnstalleerd) trilt maar verder gebeurt niks. Ik heb geen beeld. Het scherm gaat in stand by modus. Of ik nu zonder harde schijf of met harde schijf werk, er gebeurt niks. Zelfs het welkomscherm van de pc zelf komt er niet op.

Ik heb de harde schijf van deze pc, ook een Samsung maar geen Spinpoint, waar XP Home opstaat aangesloten en niks, nada, rien de knots. Geen beeld.

Ik heb de grafische kaart (8500 GT) van de probleem pc in deze pc gestoken en die werkt. De grafische kaart (EN 210) van deze pc in de probleem pc gestoken met als resultaat, niks, nada, rien de knots. Dus denk ik dat het het slot is van de grafische kaart (PCI-E) dat kapot is. Maaaaar ik ben een leek op gebied van computers en kan me weldegelijk vergissen.

Nu, als de pc terug is van de winkel, weet niet wanneer dat zal zijn, zal ik laten weten wat het probleem is, was.

Zolang klik ik niet op OPGELOST tenzij dat jullie mods, super al dan of niet, liever hebben dat ik NU op OPGELOST klik en later deze thread terug open en laat weten wat eraan is, was, pffff, ge weet wel.

Geplaatst:

Een kwartje geleden heeft de computerwinkel gebeld.

Het moederbord is stuk.

Zou nog net binnen garantie zijn. PC is op een week na 2 jaar oud.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.