Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ok ten eerste Hallo iedereen bij voorbaat dank voor de reacties

Mijn probleem is dat mijn computer mijn lcd beeldscherm niet meer pakt krijg constant het ""geen signaal"

ik heb een pentium 4 met een asus p4p800 deluxe moederbord dat draaid op windows xp home edition service pack 2 met een ati radeon 9600 gfx met 4x 512 mb ddr

ik heb met me domme kop in de bios overclock setiings op 10 procent gedrukt in de waan dat dit me pc wat snller zou maken niet echt veel verstand van overklokken en ja was niet slim

na op f10 te drukken en af te sluiten kwam de stem uit me pc vga system failed

en na stuk of 5 x gereset te hebben sprong me beeld niet meer aan

heb inmiddels van alles gebrobeerd ook kwam er een klein brandluchtje uit me pc en 1 van de reepjes ram werd heel heet ,

ik heb inmiddels 3 grafische kaarten geprobeerd geen een werkte ,een andere pc op het scherm werkte wel gewoon dus het is niet me tv of de kabel

bios batterijtje verwisseld hele powersupply verwisseld maar geen suc6 verschillende reepjes ram geprobeerd op alle 4 de slots

pc start gewoon op ik hoor ook geen bios piepjes/fouten/stem hoor de hardeschijf de ventilators draaien het vinnetje op de grafische kaart gaat ook direct aan

weten jullie wat dit kan beteken of is me moederbord 100% dood ?

ik hoop dat iemand een oplossing weet

bij voorbaat dank DEnnis

Geplaatst:

Ik zou met de computer naar een computerzaak gaan.

Dan kunnen ze het testen of de moederbord nog goed is.

Als er brand is geweest dan kan je dat aangeven aan de brandverzekering.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.