Ga naar inhoud

Waaraschijnlijk virus ???

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dat heb ik gedaan maar dan zegt hij : de herstelservice kan niet worden gestart het is echt super irritant dat ik nu bij het opstarten van windows extra lang moet wachten en geen taakbalk zie :S voordat geklooi met MBAM werkte dat nogwel soepel maar nu ho maar.. :( aaah dis ***** zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had voordien ook al problemen en dat "geklooi" met mbam heeft enkel maar een hoop vuiligheid van je systeem gehaald. Met mbam en hjt hebben we je enkel je systeem "uitgemest" en vastgesteld dat de problemen niet door een virus of malware veroorzaakt worden.

Als je denkt dat het probleem gekomen in met IP Changer, verwijder dit dan.

Als je een installatieschijf van windows hebt, start dan op van de cd/dvd en kies voor een herstelinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ipchanger is er al af sinds ik het gemerkt had maar blijkbaar heeft het sporen achter gelaten , een windows cd heb ik niet want de computer heb ik compleet en al gekocht in de winkel (exclusief windows cd dus) maar er is dus geen enkele andere optie om die fouten weg te halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.