Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag!

2 jaar gelden had ik het probleem voor het eerst en heb ik het iedere keer wat kunnen verhelpen maar nu begint ie echt vreemd te te doen... Ik heb een PACKARD BELL EasyNote

Het probleem is als volgt:

als ik mijn pc opstart stopt hij steeds bij zo'n zwart setup scherm, als ik dan F2 kies ga ik naar mn BIOS en daar zie ik telkens dat mn 'BOOT Priority' veranderd is en mn 'external hard disk' op 1 staat (terwijl er geen externe schijven aangesloten zijn), als ik mn mn hard disk teug op 1 zet en de extarnal laatst dan herstart hij normaal enkel mijn datum en klok kloppen dan totaal niet meer). Ik kies altijd 'save and exit' dus normaal gezien zou die volgorde toch moeten blijven... Dit lukt meestal ook voor een periode maar dan ineens is het daar terug!

Als ik opnieuw opstart weer zelfde probleem. ik sluit altijd alle harde schijven nochtans af voor ik volledig alsluit dus ik weet niet hoe dit komt...

en nu sinds deze week geraakt hij zelfs niet meer uit stand-by, het scherm blijft zwart en het lichtje van m'n harde schijf gaat gewoon uit... ik moet telkens mn start knop inhouden om heb dan af te sluiten en vervolgens mn batterij er eens uit halen... dan start hij terug op

ik heb momenteel wel examens dus :D veel uitpluis werk kan ik niet direct doen. Ik wil dus gewoon weten of ik zelf iets kan doen... of dat ik gewoon beter wacht tot na mn examens en dan iemand die der iets vanaf weet laat naar kijken...

Bedankt!

veel succes nog!

niek

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.