Ga naar inhoud

Wireless-station niet te vinden

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb problemen met mijn wireless-station. Ik vind op mijnen pc mijn wireless-station niet meer, terwijl ik wel andere netwerken van in de buurt ontvang. Het gaat om een wireless-station van D-LINK en heb hem al eens herop laten starten, maar niks. Hoe kan dit??

Vroeger had ik dit soms ook op mijnen andere laptop, terwijl ik hem wel vind op mijnen nieuwe laptop toen. Wat mij ook op valt, is dat er verschillende draadloze netwerken in de lijst staan, die niet meer bestaan. Want vroeger stond mijn wireless-station nog thuis met een bepaalde naam en nu heeft mijn netwerk aan andere naam, maar de vorige naam staat er nog in de lijst van beschikbare draadloze netwerken :s

Kan je mij helpen?? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijdert eerst de netwerken die niet bestaan.

Ook kan je dit ook doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook de register opruimen.

Computer opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netwerkcentrum

Klik bovenaan op aanpassen

Geef in vakje de naam van de router

Vink particulieren aan.

Klik volgende en dan sluiten

Klik onderaan op:

Netwerkdetectie: ingeschakeld

Bestand delen: ingeschakeld

Openbare mappen: ingeschakeld

Wachtwoord: uitgeschakeld

Klik op draadloos netwerk beheren

Klik op de modem

Klik op verbinding indien aanwezig.

Sluiten

Normaal gezien hebt je nu internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.